Hari Ini Aku...

Assalamualaikum and hi ! 

Saya baru jak habis kan discussion tentang forum BM tadi. Apalah kami buat tadi sy pun tak tau sebab laparnyaaaa yang teramat lah sangat tadi tau ! Fokus pun nda. Sebab saya tak da makan. 

Sambil-sambil tunggu kitaorang join tgk ni sekali. Ngee ~


Tunggu punya tunggu makanan tak sampai lagi tau! Bila datang kat gerai tu, saya kata " Mana nasi goreng cili padi saya?" Dah setengah jam lebih saya tunggu boleh2 dia kata "Eh, cik baru order ke?" Ya Allah, sabarnya saya masa tu menunggu~ Dah dekat setengah jam lebih. Dan dia kata tunggu sekejap. Dann.. saya bercakap jak lah dalam hati "Innallaha Ma'assobirin" bila kali kedua saya pegi sana tunggu kejap. He just saying that words again and again. 

Dan. Sejam lebih pun dah berlalu. Untuk kali ketiga dia kata tunggu kejap. Terus cancel lah. Sebab saya perlu makan cepat, perut saya dah sakit tunggu2 makanan. Jadinya, saya hanya makan makanan ringan jak lah. Saya pulang rumah dengan muka yang tak berapa senang kena tgk. Lagipun kepala saya pening dan saya macam teda mood oleh pekerja tu. Tp tak apa. 

Sy sepatutnya pergilah kat kafe lain kan? Ini merajuk terus takmaw makan sebab orang tu lambat masak makanan sy. Sy lebih awal daripada yang lain, tp yang lain pulak dapat makanan. 

Saya terus cancel dan melarikan diri dari tempat tu. Sy tak beli nasi pun untuk saya makan malam. Jadi, saya takda makan malam ! Daaaan, bila sampai je bilik rasa menyesal tak tunggu. Sbb sekejap lagi tu sy rasa makanan sy nak siap. Tp tak apalah :(((

So, as a conclusion..



Jangan Buat Keputusan Terburu-buru Ketika Anda Sedang Marah. Kadang ada buruknya jugak dan you will regret it. So, think twice k? :)


So, reflect ourselves. Muhasabah diri okay. 

~SYUKRAN 'ALA KULLI HAL-






No comments:

Post a Comment

I would like you to comment :)